طنین نوای ملکوتی زیارت عاشورا در بیمارستان نرگسی
به گزارش روابط عمومی بیمارستان نرگسی :
در راستای ارتقای فرهنگ معنوی و ایجاد فضایی آکنده از آرامش و توسل، مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان دلسوز بیمارستان نرگسی برگزار شد.
در این مراسم که با هدف تقویت روحیه معنوی پرسنل و توسل به ساحت مقدس اهلبیت (ع) برپا گردید، شرکتکنندگان ضمن قرائت زیارت عاشورا و مداحی،
به دعا برای شفای تمامی بیماران و سلامتی مدافعان سلامت پرداختند.
مدیریت بیمارستان نرگسی ضمن قدردانی از بانیان این مراسم، بر اهمیت برگزاری برنامههای فرهنگی و مذهبی در محیطهای درمانی جهت تقویت روحیه کادر درمان تأکید کرد.
